Post by smakfudnaegardclar on Mar 14, 2022 0:32:53 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Banner Saga ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Banner Saga IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrenset primogems hack ▞▞▞
▞▞▞ The Banner Saga 2022 version ▞▞▞
Betalt!!! Men kan ikke engang installere for å spille. Jeg bruker S7.
The Banner Saga 角色扮演 dzv
Svært lange lastetider og mye stamming under animerte sekvenser. Ville vært verdt prisen hvis utviklerne noen gang fikser disse problemene, men foreløpig vil jeg spare pengene mine med mindre du *virkelig* vil spille dette spillet.
Appen fryser og krasjer på min high-end Samsung Note 20 Ultra. Kunne ikke spille på enda 5 minutter.
Ser ut som et pent spill. Låser seg når jeg får veiledningen for å bruke hornet for å gi aktiv alliert 1 viljestyrke. 4 ganger allerede... fortsetter å fryse. Ikke så langt inne. Og jeg kan ikke få refusjon. 1 stjerne.
Krasj på ZFold2 ved Mead Hall 5/11/21. Trist, dette er en fantastisk serie. Rett opp og overfør PvP til Android.Spillet kan være bra, men jeg vet ikke. Den stammende lyden og etterslepet gjør det stort sett umulig for meg å spille.
flott spill, men det må optimaliseres for telefoner, lastetidene er latterlige.
Det tar evigheter å laste hver liten scene og fryser på samme sted alt. Synd det så ut som et interessant spill
Krasjer konsekvent på et tidspunkt under "steinsangeren"-kampen på broen med menderen. På Galaxy S5. Vil gjerne gi dette fem starter hvis det kan fikses!
Mesterverk!
Jeg liker historien og spillingen, men spillet blir litt ødelagt når jeg bruker mer tid på å se på lasteskjermer enn å spille spillet.
Elsker spillet, men det er krasj på brokampen hver gang uansett hva jeg sier gjør bevegelsen folkene jeg velger spiller ingen rolle halvveis i kampen, det krasjer
Edit: de prøver aktivt å hjelpe, så jeg kan ikke med god samvittighet la det være på én stjerne. De svarte på e-posten, men det hjalp ikke, jeg prøver igjen. Jeg vil like dette spillet så mye, men det kjører veldig dårlig på min Nexus 6P. JEG E-POSTTE ANDROID HJELPEKONTAKTEN DE FORTSATT INNLEGG OM, MEN FIKK INGEN SVAR. Veldig skuffet. Fikk endelig svar. De fikk meg til å laste ned noen alle for å senke grafikkinnstillingene, det hjalp ikke. Spillet halter og hakker, fem sekunders animasjoner og deretter lang lasting. Ikke moro, skulle ønske jeg kunne refundere det.
Jeg ville gitt dette spillet 5 hvis det ikke var for at det krasjet under kamper.
Jeg ser ut til å ha de samme treghelighetsproblemene som de andre som bruker galaxy note 4...Jeg ser for meg at dette er noe som vil bli tatt opp snart, så jeg venter spent på oppdateringen slik at jeg kan nyte spillet fullt ut, atmosfæren og spillingen er flott skjønt!
Bra spill, men krasjer.
Lyd hakking under dialog, men enda verre i kampmodus. Jeg bruker en Galaxy Tab 4
Fungerer ikke på galaxy s3. Savnet. "context3D", så bilder vises ikke. Litt trist, jeg ville spille dette. Håper det ordner seg.
Jeg likte meg virkelig, spesielt de vanskelige valgene som må tas gang på gang gjennom historien.Jeg ville ha gitt 5 stjerner hvis jeg kunne ha gjort en karakter mer "min" siden oppgangen var noe lett og generisk, jeg klarte ikke å ha følelsen av hvilken karakter jeg kontrollerte i historien før sent i spillet. Men totalt sett, for de som liker historier og rollespill med etiske dilemmaer, anbefaler jeg det på det sterkeste. Takk for et godt rimelig spill.
Jeg lastet ned dette spillet og likte det, men avinstallerte det av plasshensyn. Siden da når jeg prøver å laste den ned igjen, får den "nedlastingsfeil 905" på noen måte å fikse dette på?
Virkelig treg på en s3
Overvurdert
Spillet er uspillbart på en galaxy s20 plus. Fryser på spillets andre kamp og kan ikke fortsette.
Historien var god til very *friendly* personten, men etterlot for mye uavklart.
Så bra som spillet er, tar det evigheter å laste og gjenoppretter ikke forekomster ordentlig under kamper. Definitivt ikke et spill å spille tilfeldig på tuben.
Tving lukkes ved åpning, noe hjelp?
Et veldig interessant rollespill med en god historie og involverte taktiske turbaserte kamper.
Kampanimasjonen er treg på Nexus 5 som kjører lollipop.
Tar veldig lang tid å laste inn kamper fryser ganske konsekvent, og spillet er ganske grunnleggende. Fortsatt moro tho ikke verdt 10$, men fortsatt moro.
Dette er et av favorittspillene mine, flott arbeid folkens
Og jeg fikk spillet til å installere nå starter det og jeg sitter fast ved den stoiske skjermen med rød båt. Hva gjør jeg jeg er på galaxy tab s4
The Banner Saga Role Playing qglq
Spillet er solid, men lastepinner er forferdelige og kultscener stammer. Vanskelig å spille på note 4.
Mange sier dette er et mesterverk. Jeg er enig i dette med tanke på estetikk, men når det kommer til gameplay kan jeg rett og slett ikke si at jeg likte det. Animasjonene er hakkete, og utvalget av ferdigheter er lite responsivt. Jeg forstår at det er tekniske begrensninger og begrensninger på arbeidskraft som forhindrer jevnere kampanimasjoner, men dette slår meg rett og slett av.
Like mye som jeg elsker dette spillet på PC-en min, må jeg si at akkurat nå er det knapt spillbart på nettbrett og totalt uspillbart på telefoner. På telefoner (og til og med på 7" nettbrett, IMO) er alt, inkludert tekst, bare for lite. På et 10" nettbrett ser det ok ut, men - i hvert fall på min Asus TF700T - henger det ofte tilfeldig ved belastning, og kontrollerer etterslep i kamp og generell treghet gjør det til en veldig prøvende opplevelse. Jeg håper imidlertid devs vil være i stand til å fikse det, slik at jeg kan spille det av en gang til - på farten :-)
Vanskelig å laste ned. Fikk det endelig til å gå. Moro!
The God of High School Akcija ygtg
Oppdatering: Nå som problemet er løst, vil jeg si at jeg elsker det! Historien, kampen, alt. very *friendly* personten ga meg sikkert "følelsen".
Kunne virkelig gjøre med en reparasjon for kartet skjønt. Det tar så lang tid å laste at jeg får meldinger som sier "Banner Saga har very *friendly* persontet å svare. Vil du vente?" Kartet åpnes alltid til very *friendly* persont ... men dette er et alvorlig problem. (Nexus 6)
Det er et fantastisk spill, men ikke min kopp te. Jeg angrer litt på kjøpet mitt, ingen respekt for utvikleren. Hovedårsaken til at jeg bare gir en treer er at spillet (kanskje bare for meg) har lastingsskjermer på opptil 5 minutter, og har en tendens til å fryse på meg og ikke lagre. Jeg spiller på en Note 3 med den nyeste programvareoppdateringen. Vennligst fiks dette, eller gi meg en refusjon, fordi spillet ikke er min kopp te, og førsteplassen og disse fryse- og lasteskjermene gjør det uutholdelig å prøve å spille.
Redigere. Ok nå.
Riktig kontrollerstøtte (Xbox 360 via OTG) vil settes pris på.
Jeg har denne for One plus 7Pro. Gledet meg til det fordi det var fantastisk på iPad. For øyeblikket står den imidlertid fast ved oppstart. Etter at den har bedt om tillatelse til å bruke media, lastes den inn for alltid.Har prøvd å avinstallere og installere på nytt uten hell. Jeg har allerede sendt en e-post til brukerstøtte angående dette og vil være villig til å endre poengsummen min så snart en løsning er funnet. Rediger - installert på nytt for tredje gang og den startet opp. Endelig. Skulle ønske jeg slapp å installere den på nytt og igjen
Jeg vil virkelig elske dette spillet. Dessverre har den knapt vært spillbar siden jeg kjøpte den. Men hver gang jeg klarer å få det til å fungere, blir jeg hekta og spiller i timevis, for så å hente det igjen neste dag og det fungerer ikke lenger uten grunn jeg kan skjelne. Spillet virker som et mesterverk, så jeg vil si spill det... På PC. Jeg vil gjerne få refusjon for dette spillet slik at jeg kan kjøpe det på PC og faktisk spille gjennom meg selv.
Selve spillet er veldig bra når det fungerer, men det er det som er problemet... det fungerer ikke. Den krasjer hele tiden, og jeg har ikke klart å komme meg forbi det tredje slaget. Det er virkelig synd fordi det kunne vært så bra.
Jeg har slettet så mye, og det står stadig at jeg ikke har en utvidelse og at jeg ikke har nok plass, så jeg synes det var en stor sløsing med penger
Spillet fortsetter å fryse etter et minutt eller så, det er bokstavelig talt uspillbart akkurat nå for meg annet enn at jeg er fornøyd med spillet
Fortsatt et flott spill! Ingen lydspor eller stemmer! Nvidia shield-nettbrett
The Banner Saga Jocuri de rol secd
OPPDATERING ** Selskapet tok kontakt med meg for å tilby refusjon. Jeg fikk den for bryteren og likte spillet veldig godt, men synes fortsatt at spillet ikke kan spilles på telefonen min, men de kommer i det minste til å jobbe med meg for å få tilbake pengene mine. Uspillbar på note 20 ultrakrasj hvert 20. minutt. Bummed. Jeg vil ha pengene mine tilbake.
Jeg har dette spillet på PC-en min og jeg elsker det. Men jeg kjøpte den her og får stadig feil 905... Hvordan kan jeg fikse dette?
Det står at jeg hadde en feil på tilkoblingen eller lagringen som heller ikke er problemet, vennligst fiks dette eller refunder meg pengene mine